După ce în week-end-ul trecut am terminat de amenajat zona Koshov, Bulgaria, am devenit „pointless”, vorba lui Oblio. Trebuie să-mi găsesc un alt loc de joacă, așa că mă voi orienta către proiecte mai vechi care până acum nu mi s-au părut prioritare: câteva trasee care mi-au rămas de echipat în Sohodol și în Cheile Crovului, reechiparea unor trasee vechi de escaladă de la noi (Sinaia, Folea…) în care am observat că „spiturile” au ruginit complet, poate și o nouă zonă de cățărare pe gneiss. (Despre asta, vă spun unde se află când mă lămuresc exact care este potențialul falezei. Deocamdată, am obținut acordul autorităților care administrează zona!).

Acum mai am materiale pentru 124 ancore chimice, 37 de ancore mecanice și 6 topuri cu lanț, toate din inox 316L (tabelul de mai jos), pentru cumpărarea cărora, membrii C.A.R. București au avut o contribuție semnificativă.

Materialele ar ajunge probabil pentru vreo 15-16 trasee, dar ar mai fi nevoie de vreo 10 topuri cu lanț și de ancorele aferente (inox 316L, desigur!) care costă undeva spre 1.500 lei.

Scopul este să avem noi trasee de calitate în “pereții patriei”, iar astea nu sunt ieftine. O ancoră montată costă cam 30 lei, iar un top 130-150 lei, deci un traseu de lungime medie, cu vreo 10 asigurări, duce spre 450 lei… La astea se adaugă cheltuieli cu consumabile (burghie, perii, mixere pentru rășina etc.), poate niște coardă statică, niște bere… 🙂

De asemenea, nu mi-ar displăcea nici un plin-două de motorină pentru acoperit distanțele până la zonele respective de cățărare…

Prin urmare, dacă îți plac traseele pe care le-am amenajat pană acum și vrei sa ma ajuți să continui, poți să faci o donație în contul:

RO92RZBR0000060008536871 (Raiffeisen Bank)
Titular: Anghel Laurentiu

sau
Revolut: @laurenhqmw sau +40726202355

Detaliile plății: „amenajare trasee”

Mulțumesc!


Actualizare 15 mai 2024

In cele doua zile care au trecut de la publicarea acestui articolul, răspunsul cățărătorilor la apelul meu a fost copleșitor. Nu ma așteptam la un asemenea efect!

Le mulțumesc celor care au contribuit la cheltuielile necesare pentru traseele de escalada pe care le echipez, participarea lor ma onorează și ma obliga sa-mi continui eforturile de amenajare a unor trasee de calitate:

Rudy Nagy, Ioana V (Ionuca), Radu George Bondoc, Adrian Leonte, Madalina Macxim, Dobre Dan Ioan, Beatrice Claudia Solomon, Catalin Craciun-Bunda, Popa Nicolae, Mihai Voica, Marian Cobarlie, Vlad Isac, Alexandru Ciobanu, Ovidiu Gabriel Raita, Virgil Litan, Cyrille Benoit, Corina David, Ioan Alexandru Tataru, Alina Coltiadis, Iulian Bogatu, Julien Berquez, Marian Sorin Bogdan, Calciu Iulian Cosmin, Alin Paius, Mihai Calitescu, Laurentiu Marin, Ovidiu Adrian Baciu, Lucian Gutu, ABClimbing (D. Baias)


Astăzi am făcut și primele cumpărături din banii primiți: 12 topuri cu lanț Fixe din inox 316L, cu un super discount (mulțumesc Zumont!)


Am făcut o comandă mai serioasă la grecii de la Lappas Climbing, care au prețuri foarte bune, iar ceea ce produc pare să fie de foarte bună calitate. Marfa e pe drum!